Sunday, August 28, 2011

random se & nl

_MG_4953_MG_5033_MG_4741_MG_4793     _MG_5038_MG_5028

*i seem to forget i have this blog*i crave rice and vegetables all the time since i am back*i enjoyed this book so very much*i made four jars of pear jam yesterday*once again i fell in love with al pacino in this old movie*i dream of traveling to japan (again)and india*i was thrilled to read about your preferences of living either alone or communal*i feel very grateful for being alive, as cheesy as it may sound*♥*

10 comments:

Jael said...

Oj vilken söt gosse! Din släkting? Kram !

Iris Vank said...

Mooi, zowel je beelden als je woorden!

erleichda said...

beautiful thoughts. and you know is not cheesy at all to be grateful for being alive. is just a sign of a healthy person : )

Makeminemidcentury said...

I just quickly read about your book. I'm now going to find it ... it sounds beautiful and perfect.

Is that your beautiful nephew? If so, you'd better kiss him for me! He's perfect too! I'm sure he loves you.

annika said...

Vilken söt liten pojke! Och jag gillar också Al Pacino så mycket i den filmen. Inte fånigt alls att vara glad i livet :) Kram du fina!

till-vidas-ara said...

Härliga härliga livet! och du fick till det med päronen, önskar så jag finge smaka! Jo, jag fick massage, en snabb på axlarna men så bra så bra. men kroppen kräver ständig rörelse och massage verkar det som - för att inte stelna ihop och kotorna ska börja dansa utnaför ryggraden nånstans..grr! Bättre idag dock. underbara bilder och jag tror på det där med kollektiv som sagt, blev sugen själv också *****

kramar om, Lycke

till-vidas-ara said...

Jo, den där låten..det är Christina Aguilera och Maroon 5 och jag vet inte varför jag tänkte på dig, men det är ju det coola och dansen och att den växer hos mig precis som du, kära du:
~Lycke

http://youtu.be/iEPTlhBmwRg

Anne said...

is die 2e foto in a'dam? volgens mij heb ik precies dezelfde eendjes vastgelegd :-)

Jenny said...

Tittar och njuter. Puss!

sarapirat said...

yaelian, en vän till familjen kan man säga, söt är han i dalarnas folkdräkt! kram

evelina, ♥

iris, dankje!:)

demie, indeed, just sometimes i imagine i sound what you would call in swedish 'flåshurtig'! :)

carmel, this boy is a friend of the family.. he is cute. and read the book, it made me feel grateful about life too!!!

annika, nej men ibland är jag rädd att jag låter flåshurtig! därför... kramar♥

lycke, skönt, ta hand om ryggen, jag känner så väl igen det där...min är inte så glad heller dom här dagarna. och kollektivet! ja! jag ska lyssna på låten, har jobbat två långa dagar och inte hunnit hålla efter på näten ;) nyfiken!! kramar

anne, grappig! maar het is in rotterdam, misschien toch een link tussen die twee? hmmm!

jenny, puss!