Sunday, April 10, 2011

bokbrev

_MG_1557 _MG_1548 _MG_1551

i received a book in the mailbox. the weeping willow. but then in swedish. from dearest elisabeth. she made my day. again.

elisabeth, jag läser och smakar på rytmen. tusen tack för ditt fina bokbrev. jag blir så glad. och lyckades inte glömma att du skickat något (längtade), men däremot lyckades jag glömma att kuveret var brevet. så jag läste mellan raderna igen och hittade små meddelanden ifrån dig. tills det att minnet hann ifatt…

4 comments:

Maggie May said...

lovely.

Patrice A. said...

wat een fijne verrassing en cadeau!

sarapirat said...

maggie may, oh yes!

patrice, zeker weten!

Elisabeth said...

Fint att snigeln hittade rätt. Hoppas att du hittade lika talande fragment i den som jag gör, hela tiden. Jag hade ingen aning om att Ulf kunde tänka så lika. Värsta zebran, liksom ;)

Kram.