Thursday, June 10, 2010

charging

el

whoever made up the concept ‘weekend’ is a genius. two whole days,what a bliss! especially since this will be my only two day weekend until the middle of july. one days simply doesn’t count as a weekend.

this week has been a serious exhaustion. but in a good way. somewhat. when you finish your day and you are so physically tired that you can’t think and feel. numb in a pleasant way. and since i tend to overdose on thinking i didn’t mind much. i haven’t even listened to any music (except for in rehearsals), and usually i can’t go a day without it. which by the way brings out a question, what do guys listen to these days? i would love to get some new musical inspiration….

so i am here, charging my batteries. wish you all a lovely weekend.

9 comments:

Anonymous said...

åh ibland är det skönt att vara sådär utmattad ibland bara en plåga! skönt att ladda batterierna! tror du vet egentligen vad jag lyssnar på men ger dig lite gammal skåpmat ändå; Angus & Julia Stone, Tallest man on earth, familjen, the ark, salem al fakir, kings of convenience, whitest boy alive, manu chao, tom petty, fibes oh fibes, franz ferdinand, emily jane white. Kramar till dej och godnatt!

Evelina said...

Åh du vill ha musik tips... jag har lyssnat på p3 senaste tiden så att öronen trillar av och de spelar hur bra musik som helst! Här kommer några av favoriterna: Familjen - Det snurrar i min skalle, Hästpojken - Jag e jag, Moto boy - The heart is a rebel, Lykke Lie - Little bit, Empire of the sun - Standing on the shore, Miami Horror - Sometimes, James Yuill - On your own och M.I.A Born free! Hoppas något kan passa i dina öron! :) Trevlig helg...

hanna-happenings said...

my music this now:
Sigur Ros,
Radiohead: kid A,
Arvo Pärt,
Rosie Thomas,
Freddie Wadling: samlingsplatta med 2st cd,
Christian Falk,
Lykke Li,
Vuk: the plains (she is on my space, finish woman in NY)

Njut Din helg! Sen får Du ha microhelger tills nästa hela helg.

annika said...

Åh ladda energi ordentligt nu. Visst är det skönt att vara unplugged ibland, musiken blir som en bakgrundsmatta man aldrig blir fri ifrån annars. Förr lyssnade jag JÄMT men nu vill jag bara ha det tyst ibland. Och ja, weekend - så underbart. Ha det skönt! kram

Elisabeth said...

Ebba Forsberg.

Jael said...

Concha Buika

outi said...

take a deep breath and have a good weekend Sara!

Toril said...

Lyssnar inte på något mer mina inre tankar just nu..men jag ber att få återkomma!
Stor stor kram....

sarapirat said...

EVERYBODY; THANK YOU SO MUCH FOR YOUR MUSIC RECOMMENDATIONS; I REALLY APPRECIATE IT♥

helena, tack för alla råd! många jag inte har hört än, ser fram emot att lyssna. kram

evelina, jag lyssnade på svensk radio också i helgen. kul att du har rekommenderat en massa svensk musik jag inte känner till! jihooo!

hanna, thank you! i love arvo pärt! han är ett geni.... ska snarast lyssna på din lista. och microhelger är inte fy skam det heller...

annika, det är i vanlig ordning variationen som förnöjer. eller hur säger man nu igen? ha en skön helg du med! kram

elisabeth, noterat! :)

yaelian, aldrig hört talas om, spännande!!!

outi, thank you. i try! ♥

toril, du är alltid välkommen, take a raincheck, närhelst det passar dig. kram