Tuesday, January 26, 2010

_MG_8123

my spork is a spoon and a fork by now. but each with a short shaft. R.I.P

p.s i am still quite ‘home’ sick since returning from sweden. the biggest proof was phoning the tax office and feeling so nostalgic to speak and hear swedish.(someone, please put me back in reality, the tax office is not FUN stuff!) and the whole week i have been listening to p2. i was watching swedish documentaries on svt play. in tel aviv i bought a package of ballerina cookies. and this is the song of the week.

4 comments:

anna said...

du längtar hem och vi efter dig. suck. se "landet brunsås" på svtplay, rätt kul om svensk matkultur. pussar!

fröken L said...

Du fattas oss, kan jag lova!!!
Pussar och kramar!!!

sarapirat said...

fru a, det var ju det jag såg, bland annat, landet brunsås. himla kul. har andra avsnittet redan gått? sen såg jag en dokumentär om små lantbruk i blekinge. intressant...

frkn l, ni fattas mig! puss

Toril said...

Det är okej att ha hemlängtan...så länge man klarar att hantera det..å det gör du ju:)
Det är väl fint att lyssna på svensk radio, den som är så bra. Jag lyssnar på P3 hela dagarna om jag kan..favoriter morgonpasset å Christer..
Jag vill så gärna att du skriver några saker du är bra på hos mig...vill veta mer om dig..om jag får?
Kram