Tuesday, July 17, 2007

komma ikapp



pa stranden-bones gillar sanden (det ligger en hund begraven)-jag gjorde en sushi hund i tel aviv

nu har ju bada systrarna yster avancerat pa bloggfronten! bilder och alltihopa, man bugar och bockar. jag a andra sidan har endast skrapat ihop 64 inlagg och tja, inte sa mycket mer.

jag kor pa less is more. kvalitet verses kvantitet. (betyder inte att jag klagar pa ER kvalitet)


naja, detta bloggande.... tar en hel massa tid och energi. det gor aven rollen som hundmamma. aven fast den inte ar pa heltid. och dartill ett heltids (eller snarare overtids) jobb som danshoppa.


imorgon har vi general rep for dansarnas egna forestallning, pa torsdag premiar. kul och intensivt.
so long kalsong


2 comments:

anna said...

nåväl, så himla flitig att uppdatera är ju inte jag heller... men det tar sig! och det är kul!

fröken L said...

Åh, vad Bones är söt! Om än lite mager...