Tuesday, July 17, 2007

'jag vill' listan (for svealand)

-jag vill ta en fika med mina goa systrar, pa nagot mysigt, uppsala café. hugos tex.

-bada i dalalven. aven om det ar ruggigt kallt...

-skamma bort hedda.

-kopa losviktsgodis

-ga pa bio, saklart!!!! (vill jag varje gang, men blir sallan av)

-dricka mycket vin med hela familjen. skratta med och at mammas finurliga ideér och leverne...

-ta en cyckeltur med pappa. helst med picknique korg.

-bada i familjen leclers nya pool....tillsammans med hedda.

-lasa idiotiska fjollfjosktidningar med lova innan vi gar och lagger oss.

-shoppa pa indiska. och trilskas med tillaten bagage vikt.

och en hel massa annat vill jag oxa, forstas....

4 comments:

fröken L said...

Jag vill också!!!! Det låter toppen, tycker jag! Vill du också båtluffa ngra dagar i skärgården med mig fortfarande?

anna said...

jamen det låter ju fantastiskt! jag är med!!!

Anonymous said...

Vi längtar!!!! MaPa

Anonymous said...

I STO kan vi handla på GOODSTORE
www.goodstore.se