Saturday, May 5, 2007

Fina Helgen

over all forvantan. ljuvlig...
hann med bade yoga, strand, mat, storstad (med tva prickar over sista a:t), telefon, bbq etc etc
etc. packat undan vinter tacket, och varme elementen. that's it....summer, im ready...

oja, har glomt att uppdatera angaende min matlagnings utmaning, och kan stolt beratta att iochmed ayuruveda kursen har jag den har veckan lagat nagot nytt nastan varje dag.
vilket innebar att jag har tagit igen flera ars aterhallsamhet pa den fronten.
och visst froken l kan jag forse dig med nagra recept. dessutom maste jag se till att forklara teorin lite mera ingaende for dig.

nu har jag forstatt, efter ett samtal med maarten, att en blogg innebar att man faktiskt klassas som data nord. inte illa, har har man uppgraderats fran dator amator till dator nord pa bara nagra veckor.

drabbades av plotslig skrivkramp.
tack och hej

1 comment:

anna said...

Jag vill också få det föklarat lite bättre, det låter väldigt intressant. Jaså, datanörd? Det var värst!