Tuesday, April 17, 2007

the pub is open!!!

nu sitter jag och smuttar ol for mig sjalv. kan inte riktigt besluta hurvida jag ska ta en svang forbi puben eller ej, det ar nastan roligare att sitta har och prata med nara och kara darborta. samtidigt kanns det ju som att man borde gripa varje chans till uteliv pa det har stallet.

har givit mig sjalv en liten utmaning, varje vecka bor jag laga en ny ratt. nagot jag inte brukar laga, eller bara med nya ingredienser.
forra veckan blev det fried rice ala yuko, viktigaste ingrediensen sesam olja.
den har veckan gjorde jag linsbiffar. med eko fullkornspasta och ekoketchup.... (kanns mycket lattare att acceptera bruket av ketchup nar den ar ekologisk)

idag fick jag en fin overraskning pa posten (som har strejkat dom senaste dagarna)
maarten och ingetje skickade a.ternheims nya skiva (signerad och allt!!!) och ingetje hade sytt en fin topp till mig.
lycka!!!!! jag blev sa glad att jag nastan borjade grata.

ett liten finurlig gata som micke har forsett mig med;
'visste ni att dom har blivit tillsammans igen, efter allt skit som har varit emellan dom?'

.........

lista ut den ni!!!!

3 comments:

fröken L said...

Det låter som en fantastisk utmaning tycker jag! Ska nog försöka nappa på den... Uppdatering följer!

anna said...

Åh vilken rar present! Tur att vi hakade på kamera-presenten istället för att ge dig en skiva då... Är Anna T stor i Holland?

sara said...

a t ar nog ganska valkand har och dar i europa. turnerar ju en hel del...
bra e hon...